... SORUNU CÖZERSEN ONU BIR GÜN ICIN ÖZGÜR KILARSIN, BIR INSANA SORUNLARINI CÖZMEYI ÖGRETIRSEN ONU HAYATI BOYUNCA KENDINDEN EMIN KILARSIN. blog layouts

BIR INSANIN CAHIL OLDUGUNU BILMESI / ILME ATILMIS ILK ADIMDIR

Çarşamba, Eylül 20, 2006

SEVGILI DOSTLAR....


Bir Ramazani daha karsiliyoruz.Bütün bir Ramazan ayi boyunca sizlerle bu sayfada her gün beraber olacagiz.Sizlerle eski Ramazan günlerine bu günün Ramazan ayini,Iftar sofralarini,Anilari anlatmaya calisacagiz. Bir ay müddetce beraber olacagiz.Bu sayfalarda yazilarini zevkle okudugunuz arkadaslar sizler icin yazacaklar.Sorulariniza isteklerinize cevap vermeye calisacaklar.
Mutlu sihhat dolu günler , bu mubarek ayin gönlünüzce gecmesi dilegi ile.

Ramazan ayinda sizler icin yazicak arkadaslar.
Saygilarla.

5 Comments:

At 1:53 ÖS, Blogger birisinin yeri said...

oooo Erdil Baba
sen olaya çoktan girmişsin....hadi bakalım...ben yazıları hazırlayayım..
hele bak şu ayda'ya yazmamak için yan çiziyo..:))

 
At 1:53 ÖS, Blogger birisinin yeri said...

aaaa ben kimseynen poleNiğe Girmek istemiyooom

 
At 2:10 ÖS, Blogger ERDIL said...

Baver kardesim sifre elinde gir yazilari oku Ayda Hocam bir tane okuda hazirladigi yazilari hadi bakalim dostlarimiz yazilarinizi bekliyor.Dedigim gibi yaz sakin yayinlama tarihler,karismasin sonra hodri meydan.

 
At 11:50 ÖS, Blogger tahin said...

Erdil baba,
davetin icin cok tesekkur ederim. Su an inanilmaz yogun calisiyorum. Ramazanin ortasina kadar da musait olacagimi sanmiyorum maalesef:( Davetine bile ancak cevap yazabiliyorum, kusura bakma.
Inshallah Ramazanin ortasindan sonra seve seve burada olmak isterim.
Herkese hayirli ramazanlar..

 
At 12:02 ÖÖ, Blogger ERDIL said...

Tahin kardesim ne zaman müsait olursan yazilarini bekliyoruz.Uzun bir zamandir haber alamiyinca merak etmedim sanma.
Saygilarla.

 

Yorum Gönder

<< Home