... SORUNU CÖZERSEN ONU BIR GÜN ICIN ÖZGÜR KILARSIN, BIR INSANA SORUNLARINI CÖZMEYI ÖGRETIRSEN ONU HAYATI BOYUNCA KENDINDEN EMIN KILARSIN. blog layouts

BIR INSANIN CAHIL OLDUGUNU BILMESI / ILME ATILMIS ILK ADIMDIR

Pazar, Ekim 22, 2006

SAYGILARIMIZLA....


www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws


www.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.wswww.Bigoo.ws


BAVER

OYA KAYACAN

AYDA

ZEYNEP

NICOMEDIAN

H.A.E.

BÜTÜN BIR RAMAZAN BOYUNCA BIZLERLE OLDUGUNUZ ICIN TESEKKÜR EDERIZ.

3 Comments:

At 7:19 ÖÖ, Blogger ZeYNeP said...

Erdil Babacım sizin ve Tüm Dostlarımızın Bayramı Kutlu Olsun, Saglıkla, huzurla, lezzetle inşallah...
Safyada emegi gecen tum dostlara teşekkürler, sağolsunlar...

Sevgilerimle,
Figen

 
At 1:23 ÖS, Blogger zeyno said...

Erdil Bey, blogumda da söylediğim gibi teşekkür bizden.
Amaaa,
ben yine aramızda görmek istiyorum sizi, yazılarınızı özledim.
Biraz sitem edeceğim size, tamam yazmayı bırakmış olabilirsiniz,sıkılmış ya da yorulmuş olabilirsiniz, bilmediğimiz başka sebepler olabilir ama bizi hiç mi sevmediniz?????? neden böyle merak ettiriyorsunuz, sadece ben iyiyim demenizi bekliyorum ben. Sizi hep örnek aldım, ancak, kızmayın sakın sadece sitem;sevenlerimi merak içinde bırakmama konusunda da örnek almak istiyorum.
Tüm sevdiklerinizle birlikte, mutlu bayramlar diliyorum
Sevgi ve saygılarımla....

 
At 7:53 ÖS, Blogger birisinin yeri said...

yorumlarımı zeyno'nun bloguna yazıyorum:))

 

Yorum Gönder

<< Home