... SORUNU CÖZERSEN ONU BIR GÜN ICIN ÖZGÜR KILARSIN, BIR INSANA SORUNLARINI CÖZMEYI ÖGRETIRSEN ONU HAYATI BOYUNCA KENDINDEN EMIN KILARSIN. blog layouts

BIR INSANIN CAHIL OLDUGUNU BILMESI / ILME ATILMIS ILK ADIMDIR

Salı, Ekim 24, 2006

SUCLU !...

Sevgili Dostlar Bir ay boyunca hep beraber olduk.Yazdik okuduk bazende yorumlar yaptik.Ramazan Ayini Yasam dilimimiz icinde ugurladik.Ve ilk olarak müsterek bir blogumuz oldu.Ve bu konuda da muvaffak oldugumuza inaniyorum.Bu beraberlik icin tekrar tesekkür ederim.
Blogumuz adres olarak aynen kalacak.Fakat basligi degisecektir.1 Kasimdan itibaren yeni bir konuyu ele almak istiyorum.Tabii yazarlarimiz gene sizler olacaksiniz.
Yazimin basinda belirttigim gibi .Devamli olarak topu attigimiz "SUCLU" yu yazmaya calisacagiz.Bu konuyu biraz acmak istiyorum kim bu SUCLU .Sosyal yasamizda karsimiza cikan
her türlü zorluklarda,kötülüklerde,olumsuzluklar da üzerine attigimiz.SUCLU dan bahs ediyorum.Devamli olarak onu sucluyor ondan sikayet ediyoruz.O zaman Kasim ayinda sucluyu masaya yatiralim.Hakikaten her engelde her problemizde o sekilde adlandirmakta haklimiyiz.Eksiklikler nedir.Bununla nasil mücadele ediyoruz.Önümüzdeki setler nelerdir.Bu konuda yazmak istiyen Blog kardeslerimiz.Erdil1@msn.com adresine email atarak nasil yazi yazabilecekleri hakkinda bilgi alabilirler.Konumuz EGITIM
Saygilarla.
Dip not: 11 AYIN SULTANI'nindaki kimlik ve sifre aynen gecerlidir.
Bu konuda yeni blog kardeslerimizin email adresine müracaat ettikleri taktirde bilgi verilecektir.Bilhassa egitimci kardeslerimizin yardimci olmalari konuya daha da bir baska renk katacaktir.Yazilan yazilarda ki yorumlariniz.Bu karmasaligin cözümü icerikligi tasimasi yazilari daha da bir zenginlestirecegine inanmaktayim.

5 Comments:

At 3:30 ÖS, Blogger zeyno said...

Hoşgeldiniz yeniden:)

 
At 3:47 ÖS, Blogger ERDIL said...

Hosbulduk Zeyno Anne Yazilarinizi bekliyorun.Kimlik ve sifre aynen 11 AYIN SULTANIN DAKI gibi.Sayfalariniza yorumlari bu site üzerinden yazmaya calisacagim.Erdilin Günlügü'nün tam virüs konusundan arindigina emin olana kadar.
Sevgili Ayda yazilarini aldim cok tesekkür ederim.Seninde sitene de simdilik bu siote üzerinden yazicagim.
Benim durumuma Nicomedian'da düstü simdi ayri bir site acti bu siteden yeni sitesine link verebilirsiniz.
Saygilar.

 
At 8:15 ÖS, Blogger kedi said...

Sevgili Erdil Bey,
"Baba"mızı kaybettiğimizi düşündüğümüz anda sizi yeniden aramızda görmek çok mutlu etti bizleri
-ki ben sizin bizi bırakıp gitmeyeceğinizden ve dönüşünüzün muhteşem olacağından emindim-.

Teklifinize evet diyorum tabii ki hem de seve seve.Bilgirinizden ve yeniliklerinizden bizleri mahrum etmediğiniz için tekrar teşekkürler.

Sevgiler ve saygılar.

 
At 11:11 ÖS, Blogger birisinin yeri said...

Ve nihâyet kuşlar yuvaya döndü :)
Erdil Baba, mail de de sana ilettiğim gibi, üniversite eğitimi de dahil bir çok yazım var.
Ne dersin bilmiyorum.
Çok eskiler de var tabi :)

 
At 11:11 ÖS, Blogger birisinin yeri said...

haa bir de buradan öyle ayrıntılı yazamazdım diiimi ama ?

 

Yorum Gönder

<< Home