... SORUNU CÖZERSEN ONU BIR GÜN ICIN ÖZGÜR KILARSIN, BIR INSANA SORUNLARINI CÖZMEYI ÖGRETIRSEN ONU HAYATI BOYUNCA KENDINDEN EMIN KILARSIN. blog layouts

BIR INSANIN CAHIL OLDUGUNU BILMESI / ILME ATILMIS ILK ADIMDIR

Pazartesi, Aralık 25, 2006

SAGLIK ?? !!..


Uzun süredir bu yazıyı yazmayı planlıyordum..Ne başka yazılar yazmam ne de bilgisayara defalarca oturmam bir türlü yazmak istediğim yazıyı bana yazdırmadı..Genelde hep en ufak bir şikayette hep başkalarına akıl veririz doktora git diye..Kendimiz gidermiyiz ? ..Hayır. Buna en yakın örnek benim işte..Kollarımın altında bir ağrı vardı uzun süredir bir süre cesaretimi toplayıpta doktora gidemedim..Artık dayanılmaz noktalara geldiğinde ve bir şey olacak korkusu son dakikaya kadar gitmemi engelledi ve artık ağrıların çoğalması üzerine hastahaneye gittim..Allaha şükür ki bir şey çıkmadı ama başkalarına verdiğimiz akıl kadar aklı kendimize kullansak sanırım daha sağlıklı ve harika bir yaşantımız olacak.Bu konuda paylaşmak istediğim bir diğer noktada şu doktorların hastaya hiç bilgi vermemesi durumu..Sormayan hastaya alıştıkları için benim gibi meraklı hastalara da aynı muameleyi yapıyorlar ve beni bazen çıldırtıyorlar..Birileri onlara ağzınızdan dökülen en az kelime ile hastalar odanızdan çıkarsa size madalya takacağız mı dedi acaba..Ne kadar kendilerini kasarlarsa o kadar iyi doktor olmuyorlar ya..Biri bunları söylemeli onlara..O eskidendi..Geçmişte tıp terimleriyle ilgili bir kaç kelime söyleyip hastayı neredeyse bir an önce odadan dışarı atmak eski Türk filmlerinde kaldı..Artık hastalığın tüm evresini biraz olsun anlatıp ne yapılabileceği hakkında bilgi veren doktorlar gözde..Eğer bu iş ticarete döküldüyse de farkında değiller herhalde memnun kalmayan her müşteri gelecek on müşteriyi engeller :)Eğitim ve sağlık sektöründe ki insanlar bu işleri başka hayaller peşinde koşmadan tercih etmeli ki bu işlerde ah alanın sırtı yerden kalkmaz gibi bir düşüncem var :)

ASORTIK KREP

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home