... SORUNU CÖZERSEN ONU BIR GÜN ICIN ÖZGÜR KILARSIN, BIR INSANA SORUNLARINI CÖZMEYI ÖGRETIRSEN ONU HAYATI BOYUNCA KENDINDEN EMIN KILARSIN. blog layouts

BIR INSANIN CAHIL OLDUGUNU BILMESI / ILME ATILMIS ILK ADIMDIR

Cumartesi, Eylül 30, 2006

Ramazan Fıkraları 1



Dursun Temel'e sormuş:
_Uşağum oruçlu oruçlu kaç hamsi yiyebilirsun?
Temel:
_Yüz tane yerum valla.
Dursun:
_Hadi oradan yesen yesen 1 tane yersun, kalan 99 hamsiyi oruçsuz yersun.
Bu espri Temel'in acayip hoşuna gitmiş, yolda Cemal'i görmüş ve hemen sormuş:
_Uşağum oruçlu oruçlu kaç hamsi yiyebilirsun?
Cemal:
_50 tane yerum ben..
Temel:
_Tuh be uşağum, 100 deseydun sana müthiş bir espri yapacaktum......

Zeynep

2 Comments:

At 3:15 ÖS, Blogger birisinin yeri said...

zeyno çok güzel...hele bu fıkra işi çok hoş.bu işi arada bir yapsak diyorum.evet millet ne dersiniz?

 
At 12:40 ÖS, Blogger zeyno said...

***Aydacım, nerelerdesin sen?

***Baver, ben düşünüyorum zaten, birkaç fıkra ayıkladım bakalım ne zaman koyacağım bloga...Bence herkes koysun, biraz da gülelim değil mi...

 

Yorum Gönder

<< Home