... SORUNU CÖZERSEN ONU BIR GÜN ICIN ÖZGÜR KILARSIN, BIR INSANA SORUNLARINI CÖZMEYI ÖGRETIRSEN ONU HAYATI BOYUNCA KENDINDEN EMIN KILARSIN. blog layouts

BIR INSANIN CAHIL OLDUGUNU BILMESI / ILME ATILMIS ILK ADIMDIR

Pazar, Kasım 05, 2006

BIR PAZAR GÜNÜN'de EGITIM DERSEK !...

MySpace images ABALI !...


Bir Pazar gününde Egitim diye baslasak da; neresinden tutsak. Her yerde karsimiza öyle bir cikiyor ki pir cikiyor.Neden mi ?Diye soracak olursaniz.Gecen haftanin yasami icersinden hatirlamaya calisalim.Filanca sehrimizin, filanca kasabasinda bir köyümüz.
Biliriz köyümüz varsa oranin bir muhtari, bir de ihtiyarlar heyeti vardir.Köylü muhtardan memnun degil, dertli.Elden ne gelir!..Bir sabah uyanmislar ihtiyar heyeti köylünün ardinda.Biz artik bu duruma seyirci kalamayiz.Al sana istifa.Heyetsiz Muhtar da olmaz.Yenisini secelim demisler heyete; Demokratik diye önlerine sunulan nimetten faydalanarak.Köyün dört zihinden özürlü kardeslerini heyete secmisler.Eh ...
Muhtarim sen bizi delirttin sira sende.Netice Muhtar intihara kadar gelmis.Unutmadan söyliyeyim bunu yapan kisiler öyle ünüverste mezunu kisilerde degilmis.Ama hayatin onlari zorladigi sartlar, kendilerini zaman icinde egitmis...
Gelelim ikinci habere :)
*** Biliyorsunuz ben dahil gecen hafta utanc verici bir habere sahit olduk ve yazdik.
17 aylik bir bebege tecavüz haberini gazete ve Tv.haberlerinde duydugumuz zaman.Bir infal yaratti bu haber.Okumus Doktorlarin raporlari,medya'nin büyük puntolari.Hatta meclise kadar tasinmis.Her konusan her yazan iyi egitim den gecmis insanlar.Sonra ???
Bir bakmisiz kurumlar yok efendin DNA testleri su imis tecavüz degilde bebegin makadina sert bir cisimle rahatsiz edilmis.Efendim karacigerinde bozukluk tespit edilmis.Evde yapilan arastirmalarda icki siselerinden cocuga icki verildigi süphesi düsmüs.Bunlarin hepsi Yüksek egitim görmüs kisiler tarafindan söylenmis.Gene yüksek egitim görmüs kisiler tarafindan kaleme alinmis. Neden bu sayfayi actik neden EGITIM diye baslik verdik.Iste bundan.Iki örnek. Bu yaziyi okuyup yorum yazmaya kalksaydim ne yazardim acaba söylemi mi derdim.
Hani bir zamanlar Altin sevdasi yüzünden topraginin zehire bulandigi icin Istanbul'da yari ciplak protesto eden vatandasim.Nasilda ses getirmisti.Peki gecen hafta ki olay nasil? Onlar da sandik basinda ders verdiler.Gelelim okumus egitimi yüksek okullardan gecenlerin beyan ve yazdiklarina.
Tecavüz mü degilmi !...
Benim gibi cehlin akli ermez onu maktiyla oynanan 17 aylik bebege sor.Senin yazdiklarina söylediklerine cevap versin.Tecavüz'ün ne ile oldugunu.
Bakalim bu sitede daha neleri görecegiz.Bakalim nelerle kendimizi biraz olsun egitmeye calisacagiz.
Iyi pazarlar kalin saglicakla.
Saygilarimla.H.A.E.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home