... SORUNU CÖZERSEN ONU BIR GÜN ICIN ÖZGÜR KILARSIN, BIR INSANA SORUNLARINI CÖZMEYI ÖGRETIRSEN ONU HAYATI BOYUNCA KENDINDEN EMIN KILARSIN. blog layouts

BIR INSANIN CAHIL OLDUGUNU BILMESI / ILME ATILMIS ILK ADIMDIR

Çarşamba, Kasım 22, 2006

ÖGRETMENLER GÜNÜ NE ZAMAN ?

image hosting file



Benim Melek Ögretmenim

Simdi bana degiceksiniz ki bu gün Ögretmenler günü degil bu da nereden cikti? Vallahi benim sucum degil günü de sasirmadim.Kasim ayinin 24 dünde.Anacugum mektubunda yazmis bütün kabahat onda.Durun size anlatayim bu sabah uyandigimda bas ucumda bir tas ile bir de mektup buldum iste orada ki mektup da söyle diyor:)

- Ogulcugum bak bu gün Ögretmenlerinin hepsini ziyaret et onlarin günlerini tebrik et ellerinden öp.

- Anacugum bu gün ama ögretmenler günü degil ki!Daha iki gün var !...
- Bak bosuna o tasi getirmemisim sana ceza vur kafani bakalim, halen ögrenemedin mi ?
- Neyi anacugum ;
- Oglum ögretmenin günümü olurmus.Sen ondan ögrendigin bilgiyi bir günemi sigdirdin?
Onun günü bizim yanimiza gelene kadardir.

- anacugum senin herhalde haberin yok onlarin durumlarindan? Maaslari az,agizlarini acmaya kalksalar dayak bile yiyorlar.Okullarin icleri vahim.Eskiden yavru Kurtlar caki tasirlardi ya, simdi Bellerde tabancalar canlari bile garantide degil.
- Ah salak oglum, vur bakalim tasa kafani bir daha .Onun adini bile ögrenememissin,

- O ögretmen benim salak oglum saniyormusun para kazanmak icin sectiler o meslegi, Para olsaydi rahat olsaydi daha cok meslekler var....

Hadi cok isin var hadi tek tek dolas günlerini kutla ellerinden öp.Bak takip ediyorum.

Anacugumun sözünü tutarak bütün ögretmenlerimin sonsuza dek günlerini kutlar önlerinde saygi ile egilirim.Nasil olsa iki gün sonra bazilari gene gösteri yapip onlari kutluyacaklar sonra gene unutucaktir.Ben uslu uslu anacugumun sözünü dinliyeyim.

Iyiki varsiniz.
H.A.E

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home