... SORUNU CÖZERSEN ONU BIR GÜN ICIN ÖZGÜR KILARSIN, BIR INSANA SORUNLARINI CÖZMEYI ÖGRETIRSEN ONU HAYATI BOYUNCA KENDINDEN EMIN KILARSIN. blog layouts

BIR INSANIN CAHIL OLDUGUNU BILMESI / ILME ATILMIS ILK ADIMDIR

Salı, Kasım 28, 2006

SÖZDE OKUL! DİZİLERİNE HAYIR



Son günlerde okullarda şiddet ve öğretmenlere yapılan davranışlar
hepimizin gözünden kaçmıyordur.
İnsanımızın büyüklerine göstermiş olduğu saygının ne kadar düşmüş olduğunun bir ifadesidir bu.

İlkokullarda "öğretmenim canım benim" şarkısı ile büyüyorduk şimdi ise öğretmenlerimizi ne acıdır ki düşünmeye bile tenezzül etmeyeceğimiz davranışlarla rencide etmeye başladık. TV dünyasının buna çok büyük etkisi olduğunu düşünüyorum. Şiddet artık aldı başını gidiyor.

KanalD'de "Acemi Cadı "adında bir dizi var. Bana göre tam bir saçmalıklar
yuvası. lakayt öğrenci davranışları,kızları hiçte öğrenciye yakışmayacak şekilde giydikleri 1
karış etekleri,gömlek yakalarının gögüslerine kadar açık olup,çeşit çeşit takıların takılması,,erkek öğrencilerin son moda dergilerinden fırlamış izlenimi yaratan saç modelleri,giyim kuşamları,hal-hareketleri,sadece aşkın yaşanması ve marka kıyafetlerin teşhiri için gelinen okul ortamı,öğretmenlerin her seferinde ti'ye alınması aklıma gelen bazı detaylar sadece.

Ama tüm bunların yanında öğrencilerin okul öğretmenlerine ve müdürüne yapmış olduğu hareketlerin tavırların sözlerin bizim şuandaki gençliğimizin davranışlarıyla ne kadar örtüştüğünü üzülerek gördüm.Zamane gençliği zaten bu üzücü yolda iken üstüne üstlük TV proğramlarının ve okul!dizilerinin buna çanak tutmamasını,bu olayların,davranışların meşru imiş gibi,asıl olması gereken bunlarmış gibi göstermesine tahammül edemiyorum.

Mesela bir bölümde kapının önünde üç tane öğrenci sınıfa müdür girmek isterken önüne geçiyor ve "buraya girmeniz yasak" gibi bir tabir ile müdürü ile konuşan kabadayı öğrenciler.Ve müdürün bundan korkması,diğer öğretmenlerin bu yapılan son derece çirkin olaya bir tepki göstermemesi kabul edilemez bir durumdur.

Buradan tüm okuyucu arkadaşlarıma bir çağrı yapmak istiyorum. Kanal D televizyonunun gençliğimizi dejenere eden bu yapıtlara ve özellikle bu Acemi Cadı adlı dizinin tüm öğretmenlerimizi rencide ettiğini düşünerek yayından kaldırılmasını ve öğretmenlerimizden özür dilemesini sağlamaya çalışalım. Nereye ne şekilde başvurmamız gerekiyorsa yapalım. Ben kendim ve meslektaşlarım adına kanalD internet yorum köşesine,orada verilen mail adreslerine bununla ilgili sıkıntımı içeren uzun bir mail attım.Bunu herkesin yapmasını diliyorum. Çünkü bunu yapabilecek kadar kalabalık bir topluluğuz.
Hepinize şimdiden teşekkür ediyorum.

BİYONİKKEDİ

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home